X fru !!

Ja herre gud. Det finns dom män som hatar sina, men INTE jag. Hon är för söt min x fru.
Idag flög hon på mig på jobbet, ja vi jobbar på samma ställe. hon var rejält upprörd och var tvungen att få prata med mig:
X fru: Du måste vara rädd om dig !!
jag : jaaaaaaaa.......eh ???????
X fru: du har gått upp för mkt i vikt ! Jag vet att du snarkar på nätterna, och du har en leverfläck på halsen som du måste gå o få undersökt !!
Jag: Hmmmm, ja, jo jag väger ju lite drygt 100 men jag försöker...
Xfru: DET DUGER INTE !! Jag vill INTE se dig i rullstol. Det är faktiskt ökad risk för stroke om man är tjock och har sömnapnesyndrom !!! GÅ NER I VIKT !!! GÅ O FÅ LEVERFLÄCKEN UNDERSÖKT å det snaraste

Va ?? Hur många är förunnade med sådana X ??
I LOVE HER 4 EVER !! Synd att vi tydligen inte kan leva ihop.....

Men så... jag lovade henne att gå ner 6-7 kg OCH få nån att kolla leverfläcken. Man vill ju inte ha en orolig X fru eller ??
Salve

Kommentarer
Postat av: Borthy

Jag tycker väldigt väldigt bra om din x-fru också! Hon är så mysig och genomsnäll! Det är du med!
Hmmm....inte är väl du tjock? Du är ju en belgian blue i sina bästa år! ...men, det är klart, jag vill också vara rädd om dig så vi får dansa i många år till! Gå till doktorn för besiktning! Kram

2008-05-11 @ 06:37:11
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Veronique

Herregud du är ju smal som en sticka!!!!!!!!! ;) ;)
Bäst att du gör som alla män gör bäst.... Göra som msn blir tillsagd!!

Kram Veronique

2008-05-28 @ 20:52:25
URL: http://godiscoominya.blogspot.com
Postat av: Kraka

Jag gillar också din x-fru!

2008-06-18 @ 22:53:43
URL: http://kraka.zoomin.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0