Va i hela hel......vete ??

Ibland blir jag riktigt tokig när jag läser tidningen...........en åder i pannan börjar bulta...........BANK BANK BANK:
Läste i gårdagens DN att en av våra högst överbetalda och understimulerade politiker har föreslagit att i jämnställdhetens namn ska det förskaffas en "FRU gårman oxå" alltså en kvinnlig gågubbe. Sedan väl på jobbet när jag mkt upprört deklarerar detta för en jobbarkompis har han en mkt värre grej, nämligen:
en folkpartist har motionerat om att licensbelägga skor med stålhätta pga dom har använs i våldssammanhang !!!!!!!!!!!! VA ??? Då frågar jag mig: vad ska man skriva i sin licensansökan ???
Sedan ang en KVINNLIG gågubbe, i jämnställdshetens namn är det inte på sin plats med en gågubbe för HBT personer oxå då eller har jag fel? Vad bättre vore är väl en gågubbe enbart för politiker så kände man igen dom lättare och kunde kaska sten på dom jävlarna

SALVE

Kommentarer
Postat av: Borthy

Trodde du hellre gillade att titta på damer än gubbar ute på stan? :-D ....retas bara! Härligt att du skriver igen! Kram

2008-05-02 @ 15:51:10
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0