IGÅNG IGEN..............kanske

Long time no C, dear blogg....
Jag hade väl egentligen tänk att sluta blogga, men på nåt sätt förföljer bloggen mig långt bak i skallen. Viskar: skriv, skriv, skriv.........
Inget speciellt har hänt sedan sist förut om att jag har lite dåligt samvete att jag inte har kommenterat Borthy i hennes blogg. Men på nåt sätt har jag inte velat lägga mig i. jag känner igen mig själv lite i det hon skriver ibland.
Uppbrott är ju aldrig kul hur önskade dom än är.........eller ?
Men jag kan ju säga att det är svårt att INTE beundra den Kvinnan, Borthy alltså

Om en månad drar jag och frun till The Big Apple.....Skönt med lite semester, Vi har turen att få bo hos AK´s brorsa som bor och arbetar där sedan 15 år. Han kan nog visa oss ett mer äkta N.Y än vad vi kan leta fram själva.

Undrar om nån kommer märka att jag har skrivit igen....he he. Den som letar får C
Salve

Kommentarer
Postat av: Borthy

Finaste komplimangen jag fått i hela mitt liv tror jag! Jag vill alltid höra dina ord och tankar om allt och inte har jag någonsin tänkt att någon lagt sig i?
Tusen och tusen kramar till dig!
Snälla, börja skriva igen! Jag tycker det är lite mysigt att ha lite extrakontakt här i bloggen förutom vardagen vi sliter tillsammans.

2008-03-20 @ 21:59:32
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0