Den här blev det !!



Efter mkt letande. Den går som ett lok. Skitskön att köra. OK OK det ÄR en gubbhoj men det är ju en gubbe som kör den, so.......? Fattar inte att jag kunde vara utan i nästan 2 år. På nåt sätt verkar en del få hojåkning i blodet. Jag har nog det iaf.
Snart bär det iväg till Thailand, då måste jag lämna Bettan(hojen) alldeles ensam i mörkret i garaget. HUUUUUUU !!

Nu ska jag ta ledigt från allt vad träning heter, bara dricka öl, sola o bada och kolla när magen växer..hehe. När jag kommer hem igen ska det storsatsas på lyftningen igen. Just nu känner jag mig sliten och rätt omotiverad men det kommer ändra sig efter lite vila, det har det gjort förr.

Bara ett par arbetspass kvar här på Huddinge. 1/9 börjar jag på SÖS IVA. Får se hur det blir. Hur som helst får jag ju ruggigt nära till jobbet och sånt väger tungt samt efter drygt 23 år på samma arbetsplats, ÄR det nyttigt att vara så länge på ett o samma ställe ? Man kan ju undra ?

Salve

Ps. Ni som mot förmodan läser vad jag ibland skriver kan väl lämna nå slags kommentar PLZ !!! Ds.

Kommentarer
Postat av: Borthy

Kanske lilla Betttan vill bo hemma i min hall medan du är borta? Jag vaktar henne gärna! Mkt snygg.

Fan vad trist det är att du slutar. Om du ångrar dig så lova att komma tillbaka, helt utan prestige, kom bara, du vet att vi alla vill det!

Du jobbade ju i går kväll men nu i efterhand blir jag riktigt ledsen att jag inte kom på att ringa dig. Det var Talle och jag och natt-K som kom i väg på en öl och mat på Kvarnen. Skriv ditt mobiltel i en kommentar till mig så publicerar jag ej utan däremot torterar dig i all evighet framöver med sms när vi ska dricka öl eller göra annat kul. Vill alltid ha dig med! Kram

2008-07-26 @ 11:32:21
URL: http://borthy.blogg.se/
Postat av: anja

klart att jag ofta kollar vad du skriver här:-). höres

2008-07-26 @ 14:22:59
Postat av: Borthy

Anja läser du hos mig också fortfarande? Saknar dig! har hört rykten att du fått en baby och bor på min sida stan? Gratis! Du kan väl skriva hos mig någon gång, skulle bli jätteglad! Kram till dig Anja!



Janne, den var ytterst härlig att sitta upp på idag! Hjälm på!

2008-07-27 @ 18:47:51
URL: http://borthy.blogg.se/
Postat av: Mikaela

we'll miss u syster banan!

2008-07-29 @ 04:27:19
Postat av: Adler

Det var jävligt kul att du skaffat hoj igen!

Men var du tvungen att skaffa en HD, nu får jag mindervärdeskomplex och är bara avundsjuk... ;)

Hoppas du får det bra i Thailand så hoppas jag att vi ses i höst igen! :)

2008-08-06 @ 15:03:58
Postat av: Borthy

Hoppas att du just nu har det riktigt härligt i Thailand!

2008-08-11 @ 02:11:22
URL: http://borthy.blogg.se/
Postat av: Jim

Riktigt trist att du slutar på firman!!!Håller me Borthy,du e alltid välkommen tillbaka. Hoppas du har det bra i Thailand nu! vi hörs å syns

2008-08-11 @ 13:20:40
Postat av: Veronique

Uppdaterings dax, gubbstrutt!!!

2008-09-10 @ 13:54:46
Postat av: Borthy

Nu saknar jag dig!

Hoppas du snart kommer tillbaka!

Till dess, pynta båten, jag ligger ute med massa pengar vilket inte är kul.

Säg upp dig på den andra firman nu, tycker du varit där länge nog nu. Vill dansa! Puss. Ps, dax för dig att skriva här.

2008-09-23 @ 04:00:16
URL: http://borthy.blogg.se/
Postat av: Englesson

Jamen tjenare Janne! Englesson här. Kul att se dig, även om du inte kan se mig. Känns lite hemtrevligt att gå in på din blogg. Ser gamla bekantingar från "firman"...

Hoppas du bloggar något nu. Såg att det var länge sen du var in.

Kram

2008-11-22 @ 02:59:28
Postat av: Anonym

Det var så länge sedan jag bloggade så jag har glömt hur man lägger in ett nytt inlägg. Kan nån tala om det för mig ?

2008-11-22 @ 16:12:43
Postat av: Borthy

Jag hoppades att det var du mannen! Glad att du är tillbaka! Du trycker på skapa, inlägg och så skriver du och sedan trycker du på publicera! Jag ska kolla exakt hur man gör i min blogg eftersom det bara går per automatik när jag gör det... Vänta så återkommer jag med exakt beskrivning. Kram

2008-11-26 @ 20:54:01
URL: http://borthy.blogg.se/
Postat av: Borthy

När du kommer in i bloggen, gå på överblick. Sedan skapa och seda inlägg. Kommer du ihåg då? Nu väntar jag ivrigt! Kram

2008-11-26 @ 20:56:23
URL: http://borthy.blogg.se/
Postat av: Borthy

www.publishme.se / Kram

2008-11-29 @ 11:49:49
URL: http://borthy.blogg.se/
Postat av: Borthy

Pussgubbe. Tala om för mig när du börjar skriva igen så lägger jag tillbaka din länk. Puss. Gott nytt år!

2009-01-02 @ 07:05:43
URL: http://borthy.blogg.se/
Postat av: Borthy

Ps. Nu för tiden loggar du in på din blogg på www.blogg.se igen.

2009-01-02 @ 07:06:21
URL: http://borthy.blogg.se/
Postat av: bosse

para söra vettu

2010-05-21 @ 18:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0