Nu drar jag till Toscana !

Såg ett program på TV om människor som bryter upp och satsar på nåt helt nytt. Den här gången från Toscana. En Italienare från London ??? Hmmmm, ok skitsamma................Han var född i Italien men jobbar som kock i London menar jag. Tog med sig blivande frugan och hyrde ett hotell med skitfint kök i Toscana. Bröt upp med sitt föregående liv helt och hållet. Ut ur ekorrhjulet s.a.s. Han bjöd 50 !!! stycken ur sin gamla Italienska släkt på middag. MKT gråt och upprörda känslor och MASSOR med GOD mat. Bl a ....en köttgryta på oxkött med gröna bönor, rödvinssås, kryddkorv och grovt bröd MUMS, lasagne med karl Johanssvamp till förrätt !!! Hur ballt är inte det ??
Måste lära mig MER om matlagning.
Här är jag bye tha way:
image57


och här igen !!!
image58

Ha ha Narcissus slog till

Salve

Kommentarer
Postat av: Borthy

Vad trevligt!
Ser inget matlagningsvinglas? Mkt coolt förkläde! Fler sådana här inlägg! Kram
Ps. Jag har skrivit ett inlägg om hur man gör HLR som lekman, fritt ur minnet. kan du ta dig en titt om jag skrivit några direkta felaktigheter? Kram

2008-01-09 @ 17:11:57
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0