En liten funderare

Det som är gjort är gjort och kan aldrig göras ogjort. Man kan be om förlåtelse, kanske få den eller inte. Likväl får man aldrig glömma att en gång älskade vi varandra. Våra liv tog olika vägar. Så kanske det ska vara. Finns evig kärlek ? Ja jag tror det men ibland går det åt helvete ändå. Då är det extra viktigt att inte glömma att vi en gång älskade varandra. Låt bli att vara bitter, det leder ingenstans. Med tiden förändras känslor, kanske förändras kärleken, man finner en ny........Känslorna är lika stormande som förr, men glöm ALDRIG att ni en gång älskade varandra.

"Du har en plats i mitt hjärta en plats fylld med både glädje och smärta den delen kan du aldrig ta i från mig inte ens om någon annan skulle få dig. NEJ!!!! dig kommer jag aldrig glömma i mitt hjärta ska jag dig gömma, i ett hörn kommer du alltid finnas för du är en människa jag vill minnas. tro det eller ej jag kommer alltid ÄLSKA DIG"

Tramsig skrivet av en man ? Kanske, men jag är man att stå för det i alla fall

Kommentarer
Postat av: Borthy

Bara en riktig man kan skriva sådan fina ord som du skriver! Glad att få veta dina tankar går i sådan banor! Tänk om vi inte hade bloggen hur skulle jag få veta alla dina fina tankar?
Du har ett litet rum i mitt hjärta!
Tack för att du skriver så fina saker till mig hos mig, det värmer och gör mig så glad... det känns äkta när det kommer från dig! kram

2007-09-25 @ 01:39:39
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Monika

Jag är också glad att jag får ta del av dina tankar här på bloggen. Det ger en helt annan bild än jag hade av dig. Vi har ju alltid en massa mer eller mindre osanna fantasier om människor omkring oss. Vi ser, men SER inte...

2007-09-25 @ 22:37:13
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53
Postat av: Janne

Monika: ojdå, vad hade du för bild av mig då ? Tell me please

2007-09-26 @ 07:35:42
Postat av: Jada

Håller med Borthy, bara en riktig man vågar skriva så fina ord!
Sköt om dig!

2007-09-27 @ 07:58:18
Postat av: Ulla

Vad fint skrivet! Det är konstigt, men ibland är det lättare att uttrycka sig i skrift. Jag gillar att skriva. Det gör att jag får sorterat mina tankar. Vad är viktigt och vad ska jag inte lägga någon negativ energi på? Vi har bara ett liv och det gäller att förvalta det väl. Ser fram emot att läsa mer från dig.

2007-09-30 @ 15:58:11
URL: http://ulla67.blogg.se
Postat av: Veronique

Du e´ en riktig mjukis du, farbror Jan. ;)

2007-10-01 @ 02:10:46
URL: http://godiscoominya.blogspot.com
Postat av: Monika

Hade väl ingen klar bild på hur du var, mer en idé om vad du inte var. Jag hade inte förknippat dig med kunskaper om latinska sentenser, djupa funderingar om livet och intresse för poesi och litteratur. Trodde nog att du var mer "på jorden", mekade med motorcyklar och ägnade dig åt styrketräning. Tror nog inte jag skulle brytt mig om att prata nåt närmare med dig om jag inte hittat de sidor som syns tydligt i bloggen. Inte för att jag ogillar det jag trodde du var, men någonstans väljer man ju vilka man tror har nåt speciellt att ge just mig. Det är som jag brukar säga, vi ser varann men vi SER inte varann. Det är det yttre vi lägger märke till ( inte nödvändigtvis utseende, med det som ligger ytterst i vår aproach) och utifrån det tar vi till oss eller "förkastar" nya kontakter - inte medvetet kanske men ändå.

2007-10-12 @ 08:47:17
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53
Postat av: Andreas

I så fall är jag också tramsig. Kändes som om dina ord blev ett med mina tankar för ett ögonblick. Ser på samma sätt på det som varit. Du tjuvläser inte mina mail va?

2007-10-12 @ 21:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0