VARGAR !!!!

 Fick en upplevelse i födelsedagspresent av frun. Och vilken present sen: tillbringa drygt en timma med dessa underbara djur, höra mkt intressanta saker om dom osv.
Vi var 15 stycken samtidigt i hängnet. Vargarna hade inte fått mat på 3 dar, detta för att dom skulle vara lite piggare och mer "på" när dom fick besök, enligt guiden .
Direkt när vi klev in blev jag överfallen av Tromb
 ledarvargen, han passde på att ge mig en tungrullare så det stod härliga till. Det var ingen större ide att ens försöka protestera. Undrar hur många det är som har fått en tungrullare av en 50 kg´s varghanne ?? Konstigt nog var vi inte ett dugg rädda för dom, fast dom enl. guiden skulle kunna göra slut på oss på några sekunder enl guiden. Jag skulle lugnt kunna sova ihop solo med dom under en natt.......tror jag.



image39
JA JA det är fel datum på kameran, jag vet



 Tromb vill ha kli på magen,,,,,och vad gör man när en alfahanne säger till en att klia, ja då kliar man utav helvete.

Kommentarer
Postat av: Veronique

Vad sa Elvis när du kom hem och luktade rovdjur????

2007-10-01 @ 17:37:38
URL: http://godiscoominya.blogspot.com
Postat av: janne

Han blev MKT nyfiken minsann

2007-10-01 @ 19:17:37
Postat av: Borthy

Jag vill också ha en tungrullare av en alfahanne! Mmmmmm...
Grattis på födelsedagen då hannen! Har du fyllt nyss? Igen? Kram kram kram!

2007-10-04 @ 15:58:47
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: janne

he he, nä det var förra årets present.
Du borde väl ha lätt att hitta en HANNE att rulla tungor med :)

2007-10-04 @ 16:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0