En semesterdag !!

Fick en semstersdag !! JIPPI. Ingen träning inga måsten, SKÖÖÖNT
Hörde av en träningspolare att det fanns billiga halvlånga skinnrockar på ett ställe i stan. En polare till mig driver den affären. Rockarna skulle vara billiga som fan. Drog dit strax innan öppningsdax, kl 12. Affären hade inte öppnat när jag kom kl 12 !! Varför skulle dom öppna när dom ska ?? Gick in på Wasa skivbörs  Hittade ett riktigt guldkorn på cd, nämligen "Blond on Blond" med Dylan  en riktig kultskiva. Lika bra som jag kom ihåg den. Har säkert spelat den 10 gånger idag !!
Nåväl, tillslut öppnade polarens fruga, jag gick in o frågade efter skinnrockarna, Hon fattade inte vad jag snackade om, såna skinnrockar hade dom aldrig haft. Ringde upp min polare o frågade om jag hade missuppfattat saken. Det hade jag INTE, det var bara det att butiksinnehavarens fru inte hade en aaaning om sin makes "brevidaffärer" haha. Liite hemlisar ska man ha. Eller ? FÅr snacka med honom i ett senare skede.
Hem igen och fixade lite käk till mig o frugan. Det blev starka korvar med linsgryta och starka såsen. MKT gott.
Efter detta bar det av för en långprommis med Elvis. Vi blev fotade under ett träd i Tanto av en fotogalen konstnär som ska måla av oss i olja, frugan alltså. Så här blev fotot . Bra va


SALVE

Kommentarer
Postat av: Jada

Vilken härlig semesterdag du fick!
Fint foto på dig o Elvis!
Ha det bra!

2007-10-16 @ 21:31:21
URL: http://jada.blogg.se
Postat av: Borthy

Inte visste jag du gillade Dylan? Tänk vad bloggen lär oss om varandra!
Finns låten Emotionally yours på den skivan?
Om det gör det vill jag väldigt gärna få höra!
Om den av en händelse skulle dyka upp som tryckare på Ålandsbåten kanske du skulle kunna ta mig under dina vingars beskydd och dansa lite med mig?
Om det bara kommer skräpmusik kanske du skulle kunna göra det ändå?
Kortet på dig och hunden är superfint! kram

2007-10-16 @ 22:53:16
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Janne

Klart att vi ska dansa tjejen. Jag dansar med dig till vilken musik som helst och när som helst :-)

2007-10-16 @ 23:50:17
Postat av: Borthy

Har du den skivan? Visst är den kanon!

2007-10-20 @ 16:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0