SLUTA !!!!!

Jag blir snart vansinnig !!!!
På pendeltåget alltså !!!!
Varför ???
Jo ! Det ska jag tala om !!!!
Det äts (matlådor, hamburgare, mackor,dricks kaffe osv) spills, smackas, slängs skräp !
Det tittas på TV i mobiler, HÖGT UTAN hörlurar !!!!!!
Det lyssnas på musik, Högt, utan hörlurar
Det pratas vitt och brett i mobilerna om privata saker, eller om totalt triviala saker
Era JÄVLA ringsignaler ska man bara inte tala om......................................................


SLUTA SLUTA SLUTA !!!

Jag är inte intresserad !!!
-Jag vill vara ifred när jag åker tåg,
-Jag vill INTE dela Ert jävla middags/lunchbord
-Jag vill INTE höra Er jävla musik
-Jag vill inte dela Ert jävla privatliv via Er mobiltelefon
-Jag vill INTE kolla på TV, och höra TV på ERA jävla mobiltelefoner !!!!!!

NI STÖR MIG SÅ IN I HELVETE !!!

SLUTAR NI INTE KOMMER JAG ATT BÖRJA SLÅSS !!!

Kommentarer
Postat av: Borthy

Tror jag måste ge dig en liten lugnande kram här! Kram från Etikteamet!

2007-11-29 @ 16:00:08
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Jada

Skulle du börja slåss? Nää inte den Janne jag känner, du får en lugnande kram av mig med!

2007-12-03 @ 12:15:56
Postat av: Mikaela

jaaaanneeee!! man får inte slåss!

2007-12-04 @ 15:43:58
Postat av: Borthy

Jag tror inte du kan slåss...du är mer som en pytonorm som kramar ihjäl sina offer...eller hur? Kraaaam ;-D

2007-12-05 @ 00:06:12
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Monika

Är det till att vara arg? Det är inte bra för hjärtat vet du väl.

2007-12-05 @ 23:56:47
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53
Postat av: Veronique

Det ska vara bil, Janne!. Bil!
Jag kan bara hålla med dig. Usch för människor.

2007-12-09 @ 17:37:48
URL: http://godiscoominya.blogspot.com
Postat av: Jim

Men Janne inte ska du slåss!?Ta tre djupa andetag och tänk på fjärilar eller nåt!!! haha
Men jag kan ju hålla med dig om att man blir bra sugen ibland..som tur e åker jag sällan tåg..men ändå!!!
Catch you on the flip side!!!

2007-12-11 @ 03:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0