BLOGGTORKA

Länge sedan jag skrev nåt. Har inget att skriva om. Det är skitjobbigt att ha det så...alltså..man startar en blogg men har egentligen inget att skriva om. Lever jag ett så ointressant liv ?? Hmmm Eller är det bara jag som tycker det ? Eller tycker jag bara det ?
Fast egentligen finns det ju massor att skriva om antar jag:
- "nya" moderaterna
- dubbelmoral
- sex
- sju
-eller åtta
- ha ha
Eller har jag drabbats av Jante ??? "Ingen är egentligen intresserad av att läsa det jag skriver så jag skiter i att skriva"  "Finns det nåt intressant för mig att skriva ? Kanske...men kommer nån att läsa det då ? Kanske. Gör det nåt om ingen läser ? Kanske..kanske inte....
Kan nån svara på det här är ni snälla......
ja ja jag får väl se vad som händer....Men det finns ju så mkt att skriva om egentligen...men är nån egentligen intresserad av vad just JAG tycker ? Undrar det...................hmmmmmm (igen)
Men på tisdag drar vi till Åland med jobbet, DET ska bli kul iaf, hoppas jag.... Medföljer en massa 3vliga arbetskompisar.......Som tur är arbetar jag i en Kvinnodominerad branch så även om det inte är några snygga Kvinnor i övrigt med på båten så kan jag alltid vila ögonen på mina vackra kvinnliga arbetskamrater haha.......
Får man verkligen skriva så....................JAPP det får man för det har jag bestämt alldeles själv precis nu. INGEN kan ju ta illa upp iaf
Salve

Kommentarer
Postat av: Borthy

Om du inte skriver/tycker så vem ska annars tycka vi är snygga?
Oj vad vi ska dansa och vara snyggast på båten du och jag, eller hur? Jag var lite inne på att skriva om moderaterna också faktiskt....
Jag vill alltid höra om ditt liv i stort och i smått, ha inte så stora krav, det är ju ditt normala liv som är det intressanta att läsa om åtminstone tycker jag det. Okay då spetsat med lite tänkvärdheter då och då men det är din alldeles vanliga vardag som jag uppskattar att läsa om! Kram på dig!

2007-11-04 @ 23:24:30
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Monika

Du har massor av intressanta tankar som jag gärna vill läsa om.
Visst vill man att någon ska läsa ens tankar, men mycket skriver man väl för sin egen skull också. Att få sätta ord på sina tankar och känslor.

2007-11-05 @ 06:57:28
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53
Postat av: Borthy

Jag har så mycket ord så det är helt sanslöst. Tur det inte ligger så mycket tankar bakom då skulle jag nog bli tokig!
Skriv när det kommer ord som vill ut! Kram igen

2007-11-06 @ 03:59:14
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Jin

Klart det finns människor som e intresserade av vad du skriver å tänker..Jag e inne på din blogg nästan varje dag å ser om du skrivit något nytt!!!Plus att du har en snygg design på bloggen.. ;)
Visst har vi det bra vi killar på IVA...
ha dé gött så syns vi på jobbet

2007-11-07 @ 11:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0