VM träning

 236972-6 (220w x 245h) Tävlade förra söndagen och kostar på mig att ta det lite lugnt denna vecka. Bara två träningspass. MEN nästa vecka...DÅ j...vlar drag satsningen igång på allvar. Inga latmansfasoner då inte !!! Hårdträning så det heter duga. Man får ju inte göra bort sig på VM i Tyskland minsann. Men jag har så jävla ont i HELA kroppen, korsryggen värker, höfterna värker, i skallen känns det ibland som jag har en xploderande anerysm. Men skam den som ger sig...jag är ju "ung och stark" bara drygt 50 bast ju. Det är ju ingen ålder eller ?
Det är i alla fulla fall kul att få åka på VM och göra sitt bästa.
Genrepet blir väl SM första helgen i september och sen är det VM 2 veckor senare. Nervöst men kul hoppas jag. Tänk om.........???? jag får stå på pallen med en medalj runt halsen !!!! Då kan jag nästan börja fundera på att "bara" motionsträna, eller blir det ännu hårdare satsning då ? Den som lever får väl se

Kommentarer
Postat av: Monika

Det är rätt inställning! 50 är ingen ålder. Ska hålla tummmarna för dig på tävlingen. Lycka till!

2007-05-17 @ 11:56:18
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53
Postat av: Borthy

Hur går det med knät då? Aldrig orolig att du släpper väder när du lyfter eller är det god kontroll? Vad är utmaning efter VM? Finns högre instans? Lycka till! Ps. Kan vi få se en bild när du lyfter och när du står på pallen?

2007-05-17 @ 12:36:42
URL: http://www.borthy.blogg.se
Postat av: Jada

Självklart kommer du stå på pallen med en medlaj runt halsen!
Jag tror på dig!
Jag vill oxå se bilder!

2007-05-17 @ 15:32:40
URL: http://jada.blogg.se
Postat av: Jada

Har du oxå lyckats få in en klocka? Jag vill oxå ha en klocka!

2007-05-17 @ 15:33:47
Postat av: janne

Borthy hjälpte mig med den

2007-05-17 @ 16:03:24
Postat av: Borthy till Jada!

Din blogg ska bli pimpad med klocka mm på måndag fm!

2007-05-18 @ 11:56:01
Postat av: Borthy!

Kul att se dina bilder! När du sparar en bild kan du spara den som 300 pixlar så blir den inte så liten, vi vill ju kunna se dina muskler! Ps. Du glömde bebisarna på jobbet igår!

2007-05-18 @ 11:57:34
Postat av: Monika

Jag vill också ha klocka! Men man kan inte lägga in sånt på Aftonbladets blogg. Men på min hemsida ska jag ha både det ena och det andra... Så det så! Än så länge räcker inte tiden till och jag har bara lagt några bilder där för kommande behov. Men det finns en gästbok att skriva i. Bar så ni vet alltså! http://kraka.zoomin.se

2007-05-19 @ 14:48:27
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0