Tillbaks på jobbet

Jaha ja, då var man tebax igen då. Studiedag..skön mjukstart iaf. Kul att träffa jobbarkompisar igen och faktiskt lite skönt att livet återgår till normala gängor igen. Men det är ju bara en och en halv månad kvar till semestern. Då bär det av  till Spanien med en polare. En riktig gubbsemester ska det bli. HA HA
Just det ja, vi ska ju till Åland några på jobbet och jag. Hoppas det blir roligt, men man har ju inte roligare än man gör sig var det nån klok som sa nån gång, och det stämmer nog.
Det har ju inte hänt nåt speciellt på sistonde så det har ju inte funnits så mkt att skriva om men jag fick lite abstinens nu o kände att jag var tvungen att knacka ner några rader mest för principen......Undrar om nån har saknat mitt svammel här ?
Nu står vovven och stampar,,,VILL UT HUSSE !!!!!!!!! ja ja jag kommer snart HUNDEN....

Kommentarer
Postat av: Borthy

JAG HAR SAKNAT DIG MYCKET!!!! Så glad du är tillbaka igen...och vad det gäller svammel så står jag för det, dina tankar är bara trevliga att läsa! Ska jag ta med plantor till dig? När ska jag börja läsa bok? Och vilken? Jag är laddad. Kram Borthy

2007-05-16 @ 10:28:25
Postat av: janne

Läs Fogelströms böcker om sthlm: "barn av sin stad"
Ta gärna med plantor, tack gullet

2007-05-16 @ 11:04:22
Postat av: Monika

Skönt att se att du är tebax igen!

2007-05-16 @ 16:22:44
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53
Postat av: Jada

JAG har saknat dig! Både på jobbet o i cýbervärlden....
men ses vi inte innan så ses vi på båten...
Kram Jessica

2007-05-17 @ 01:13:53
URL: http://jada.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0