Nattjobb

Har väl aldrig varit så trött som inatt och i morse :-( Herrejisses. Börja alla år på IVA ta ut sin rätt ? Har iaf bestämt mig för att sluta jobba natt efter sommaren, Jag orkar inte. KLART SLUT ! Eller är det åldern eller 3 skiftet ? Jag tror att det är 3 skiftet. Kan inte fatta att arbetsgivaren vill att man ska jobba 3 skift, jo det kan jag förresten, för verksamhetens skull såklart. Men det är ju bevisat gång på gång att det är det sämsta sättet man kan jobba på. Sliter mest på kroppen. Men arbetsgivaren måste väl få verksamheten att gå runt på nåt sätt. Men jag tror att det är en dålig lösning på sikt. För slitigt för kroppen.
Ska iväg och jobba i natt igen så man får väl se hur det ska gå.....
Tur att man har roliga arbetskompisar och jobba med iaf, hur skulle det gå annars ?

Kommentarer
Postat av: Monika

Imorgon natt kommer jag och jobbar. Jobbar du då?

2007-05-19 @ 19:38:29
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53
Postat av: Borthy

Hoppas du orkar ett tag till! ganska mysigt med natt ändå även om man blir hyggligt sliten! kram

2007-05-21 @ 00:24:05
Postat av: Jada

Självklart är det 3 skiftet som sliter på kroppen! Inte åldern. Jag tycker oxå det är mysigt att jobba natt när jag väl går in i verksamheten o jobbar...

2007-05-21 @ 08:20:19
Postat av: Borthy

Lycka till med natt-jobbet i natt! Börja lägg upp planer för stats-vandringen så ska jag ta mig till biblan och börja läsa! Glöm inte bäbisarna i morgon bitti! Rita ett kryss på handen! Kram

2007-05-25 @ 21:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0