Knäskada ?

Jävlars !!
Nu kan jag knappt stödja på högerknät efter lek med Elvis på golvet. Undrar vad som hände ??
Sen är det tävling på söndag oxå...hmmm HUR ska detta gå. Det går ju inte att ta i ordentligt när man bänkar med ett trasigt knä. Man kan ju inte ta spjärn ordentligt. Men men det får väl lösa sig hoppas jag. Bara det inte är nåt allvarligt som hotar min VM deltagade i september, men det är ju ett tag dit liksom.
Nu har jag återvänt till mitt gamla kära gym på Högbergsgatan. Nästan alla polarna är kvar, skitkul..
När Elvis o jag var i tanto i morse blev jag bjuden på Cappotino, stavas det så? av TANTERNA. Jättegott. Måste ta med mig kameran nån dag, har tänkt på det ofta med glömmer det lika ofta
Hare bäst

Kommentarer
Postat av: Borthy

Vad mysigt det låter! Får du go-kaffe (kunde inte heller stava) av tanterna! Hörru du, hur gamla är tanterna egentligen? 40 ca?
Tror du njuter som fisken i vattnet! Vad tråkigt med knät! Vila det en stund nu så blir det nog bra till sept och lite innan så du kan göra ett par övningslyft! Börja ta med kameran ut i ditt nya liv så vi får se nu! Kram

2007-05-07 @ 09:07:30
Postat av: janne

Tanterna är runt 70 bast ju

2007-05-07 @ 10:05:52
Postat av: Borthy

Det betyder att jag spelar i divisionen flicka! Japp, jag är nöjd med det!

2007-05-07 @ 16:06:37
Postat av: Jada

Cappucino stavas det....men go-kaffe lät ju riktigt mysigt! Jag är övertygad om att du kommer att vara bra i knät till sep. o att du kommer "lyfta"(hur säger man) skiten ur alla på WM o komma hem med en fin medalj, kanske en lika fin som från EM....Hoppas det!Kram på dig!

2007-05-07 @ 18:35:44
URL: http://jada.blogg.se
Postat av: Borthy till Jada!

Har du fått varit hemma hos Powerlifter och kollat på hans etsningar??? Nu blir jag avis!

2007-05-07 @ 20:33:31
Postat av: janne

Borthy: du är välkommen när du vill :-)

2007-05-07 @ 22:08:19
Postat av: Borthy

Kanske jag kan lämna de små planterna hemma hos dig?

2007-05-08 @ 09:17:16
Postat av: Janne

Självklart kan du göra det gumman ;_

2007-05-08 @ 20:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0