Glömska mig

Sorry Borthy...att jag HELA tiden glömmer blommorna jag fick av dig, sorry sorry...Jag SKA försöka komma ihåg dom idag.
Nu för tiden är mitt sinne mest upptagen av VM satsningen om drygt 3 månader....Det verkar hålla, ökar långsamt men säkert.....smärtorna i kroppen försvinner långsamt  SKÖÖÖNT. Jisses vad man ska stå ut med för att bli lite stark. Är nog en idiot iaf när man kan vara hemma och slappa i soffan...Näe inget för mig.
Men det är svårt att motivera sig ibland när man är trött men då får jag försöka visualisera mig på pallen i stället och då brukar det släppa.
Är det NÅN här som läser detta som förstår vad jag håller på med.............egentligen ? HA HA men vaddå en blogg FÅR väl vara egocentrerad ??? YES ?!
Hade med mig en jobbarkompis härom veckan på mitt favvogym, PRO-gym på södermalm.  www.progym.se Skitkul. Jag tror hon tyckte det oxå. Efteråt satt vi och tog var sin proteindrink och snackade skit. SÅNT är ballt tycker jag...att dricka proteindrink med en PUMA...hur många har gjort det egentligen ? HE HE
Nä nu är det snart morgon och mina patienter ska vägas och grejas med innan dagpersonalen kommer.
Är ledig i helgen och då ska jag gå och se den senaste och sista piratfilmen
Bye Bye

Kommentarer
Postat av: Borthy

De små rackarna står kvar i köket även idag men jag har vattnat dem så det går ingen nöd på dem! Tur att inte resten av personalen vet om att de går att röka.... då skulle de vara slut för länge sedan!
Själv glömmer jag att fixa till och ta med bilderna från jobbets resa till Ramundberget hela tiden så alla är galna på mig för det! Tycker för övrigt att det skulle vara trevligt att dricka proteindrink med dig och prata om livet och bli kallad värsta puman! Kämpa på med träningen! Hur mycket lyfter du nu och vad är målet på VM? Kram

2007-05-26 @ 11:08:22
URL: http://www.borthy.blogg.se
Postat av: Janne

har dom proteindrinkar på ålandsbåten ?
Du är ju alltid en puma gumman, det VET du

2007-05-26 @ 21:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0