FLYTTEN = KLAR.

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄntligen klar. Vilken resa !!! Huuuuuuuu
Flyttfirman var helt galen. När dom kom fram till lght så gick hissen sönder (typiskt) och DOM VÄGRADE att bära ens flyttlådor 3 trappor upp, detvar för TUNGT för gossarna, jag blev, med rätta, skitförbannad på dom.............och sa att om dom inte får upp grejorna blir det inga pengar heller. Dom började hota mig med allt möjligt larv. Men det hela slutade med att dom under djupa suckar, mkt stånkt och gnäll bar upp grejorna till lägenheten iaf.
Slutet gott, allting gott antar jag.
Har precis idag, nu kopplat upp laptopen så nu är man igång igen.
Allt är, ja ja nästan iaf, uppackad. Man är såååååååååå NÖJD.
Var på långholmen med Elvis idag o han har redan pissat in revis o träffat massa vovvar.
Nu är det snart dax för en kvällsprommis i Tabtolunden
Vi ses snart igen

Kommentarer
Postat av: Monika

Skönt att du är tebax här igen!

2007-05-02 @ 16:04:40
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53
Postat av: Borthy

Äntligen! Vi har saknat dig så i bloggkretsar och på jobbet! Vågade flyttkarlarna hota dig? Det tvivlar jag på! Har du pinkat in ditt revir i Tanto än så vi kan pic-nica där? Kram

2007-05-03 @ 14:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0