ÅHHHHHH dessa tanter !!

Ännu en tidig morgon i Tantoparken med Elvis. Han skuttar upp på en bänk för att kolla efter andra vovvar, och si där ja, där var en hel skock med andra kompisar. Högsta fart gäller..........................men så dyker dom upp, TANTERNA med kaffetermosar och mackor och hundgodis och filtar och liggunderlag och DN och och och.....Jättesnälla tanter samt en vilsen kille i 30 års åldern, fångad av tanternas gemytlighet och sällskapslusta. Strax efter är Elvis och jag indragen i gemenskapen oxå. Hundgodiset flödar i strida strömmar och det gullas och kommenteras om dom små äslklingarna. Jag förbannar mig själv för att Elvis fick en hel portion frukost innan vi gick ut. Han kan ju äta gratis här. Kanske  ??  Nä jag bara skojar. Han kan ju inte leva på godsis heller ju. Men vad gör man när det står massa gulliga tanter och piper av förtjusning över hur gullig han är.
Nu ringde flyttfirman och ville komma och hämta flyttlådorna och det får dom väl
Ha det

Kommentarer
Postat av: Estelle

Hah!

2007-05-04 @ 08:50:49
URL: http://estelles.blogg.se
Postat av: Jessica

Tjenare!
Att blogga är ett måste enligt vissa...så jag tänkte prova.
Hoppas att flytten gick bra.
Trevlig helg/Jessica

2007-05-04 @ 12:34:32
Postat av: Borthy

Raring! Du är väl 30 drygt va? Nä, jag skojjar bara! Vad mysigt du har det!Klart Elvis ska krubba gratis, det gör vår katt, han går på ren GI-diet under stereobänken mellan varven! Godis går nog också bra! Så trevligt att du är bloggare igen. Du Janne, om du vill ha Jessicas blogg så finns den att nå från min sida, såg hon missat att lämna sin adress! Kram

2007-05-04 @ 13:25:25
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Borthy

Det finns en rubrik under skapa som heter bilder. Importera bilder dit först är det bästa ( om du trycker på rullgardinen om bildstorlek så välj 200-300 pixlar, det blir lagom stor på vanliga foton. Sen trycker du på den lilla rutan med trädet när du skriver ditt inlägg så kan du infoga bilderna endera i stort format eller miniformat. Jag kan visa mer när vi ses om det här är lite luddig beskrivning, men det är lätt! Ser fram emot att se dina bilder! Kram

2007-05-04 @ 13:30:43
Postat av: Borthy!

Saknar dina armar i din profilbild! Vems klena armar och rygg har du lagt dit? Dit med riktiga Powerlifter igen! ( Andra bilder vill naturligtvis också se men då i bloggen!)

2007-05-04 @ 19:06:33
Postat av: Borthy

Hur mycket tobaksplantor av den vita sorten vill ni ha? När jobbar du nästa gång så tar jag med de små kärleksbarnen!( Ja har jäkligt många!!!)

2007-05-06 @ 15:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0