NYÅR

Väntar med lite bävan hur det nya året ska smällas in. Tänker på alla hundar och katter som är livrädda. Bl a vår vovve. Förbjud skiten säger jag...................
Nåväl i väntan på det stora braket ska man väl försöka fixa till lite god nyårsmat tänkte jag, hmmmmmmmmm, vad ska jag laga till ?? Oxfilet ?? NÄÄÄÄÄ, Hummer ? Näääääääää för förutsägbart. Jag får kolla hos min husgud Leif Mannerströms bok HUSMANSKONST
image53

JAAAAAAAAAAAAA där finns det alternativa nyårsbordet:
OXRULLADER med kallrökt sidfläsk och potatismos
image54
Till detta serveras Nils Oskars Goda Lager
image55
Lätt det godaste öl jag nånsin druckit

Verkar det konstigt med denna meny på nyår ?? Javisst men jag ÄR konstig
Gott Nytt år ( till er som ev. läser på min blogg, skriv gärna en kommentar så vet jag att ni varit inne)

Salve

Kommentarer
Postat av: Borthy

Puss och kram och gott nytt år! Jag riktigt dreglar över din mat! Hur blev kvällen? Hur gick det för vovven? Hade ni gäster? jag sitter på jobbet, nattpass. Vi skålade och åt pajjer. Kram

2008-01-01 @ 07:09:28
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Janne

Kvällen firades hos grannarna EFTER maten. Elvis hade det skitjobbigt så nästa år blir det lugnande mediciner för honom.
Puss o kram själv o gott nytt år med allt vad det kan föra med sig

2008-01-01 @ 13:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0