Inget latinskt tjafs idag

Idag var jag och besiktigade den nya lägenheten :-)
Jag tror att Simon&Thomas (ni vet inredarna på TV3 skulle godkänna färgsättningen...kanske
Ferarrirött kök med rostfria vitvaror, svarta köksbänkar och svart kakel....BALLT va ? Inte ? Nähä det skiter jag i om folk inte tycker för det är JAG som ska bo där, SÅDETSÅ !! Ha ha
Det var inte så mkt fel som besiktingsmannen hittade förutom att på en del köksluckor fattades det hantag och en lampskärm fattades i taket och en liten repa på diskbänken. Annars var allt ok. MEN snickarn som var med blev lite förvånad när jag krävde att det skulle åtgärdas tills på Lördag. "Varför då," sa han..."Det är inflyttning då" replikerade jag, vänligt. "Jaha", gnydde han igen....."men varför så bråttom ?" "Men herregud, lägenheten är ju betald och det är inflyttning på lördag, tycker du det är konstigt att felen sak vara åtgärdade då ?" väste jag..
"- Näää" svarde han ...och jag tittade frågande på besiktningsmannen som himlade lite diskret med ögonen.
Så här efteråt kan man ju undra vad snickarn stod och tänkte på...inte fan var det köket iaf. Så man får välan se på lördag hur det ser ut.
...Men vilken härlig balkong..WOW som gjord för vin, drinkar, öl på sommaren. Måste åka och köpa balkongmöbler och nåt snyggt trägolv snabbt som fan, eller ska man ta det liiite lugnt ?
Elvis (hunden) så mest förvirrad ut hela tiden. Han undrade nog vad vi gjorde där...men han blir väl varse på lördag

Kommentarer
Postat av: Borthy

Jag tycker det låter super snyggt och absolut inte "så fucking swedish" utan mer i Simon och Thomas-stil! ¨Låter coolt och snyggt!
1 repa i diskbänken? Det var inte mycket... I vår diskbänk kan man inte urskilja dem, de går ihop i ett diskbänksmönster som jag i bland polerar upp med swinto!
Varför ska du vänta med utemöblerna???? Det är ju inflyttning på lördag!

2007-04-24 @ 21:45:35
URL: http://www.borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0