Alea iacta est

Som sagt var.......
Hur ska detta gå ? JAG blogga...ok då jag testar väl..
Nu är det nära till inflyttning till mitt älskade södermalm, känns som jag får ett liv då liksom. Är jag helt ensam om att inte ha ett dugg emot att tilbringa sommarmånader på södermalms gator o torg ? Tror nog inte det.
Jobbar bara 3 pass till sedan SEMESTER, på lördag 28/4 kl 900 kommer flyttfirman och tar alla våra grejor till Marmorgatan, vi behöver bara lämna nycklarna till flyttgubbarna och ge oss iväg med lillElvis i spetsen. Ja ja bild på honom kommer inom kort. Hoppas han tar det bra bara men han har ju redan pissat på porten så han känner väl igen lukten av sig själv.
Ska bli SKÖÖNT att gå morgonprommisen med honom sedan, stanna till ta en morgonkaffe i lugn o ro, kanske läsa tidningen (om han tillåter det förståss) sedan hemåt för en andra frukost. Herregud jag kanske blir ännu tjockare ?! Men va faan, man kan alltid gå ner i vikt om det skulle krävas.
Sen har vi tänkt att ha härliga bjudningar med drinkar o tilltugg på balkongen, mingel och tjo och tjim dagarna i ända.........YEAH Right...Fast man får väl hoppas att nån vil komma o hälsa på ibland.
Näpp n

Kommentarer
Postat av: Borthy

Kära Powerliftwer!
Grattis! Du har numera ett troget fan och suporter! Ska bli jätteroligt att ta del av dina tankar och din vardag! Klart det går bra! Får jag lägga dig i min favoritlista? Finns då risk att du får en del besök... Om du går in på statestik så kan du se hur många som besökt din blogg. Har du också pissat på porten så du hitar hem i början? Kram från Borthy! Välkommen i blogg-träsket! Ps. Om du har mkt att stå i nu i början så är det ju bara att köra lite lugnt, lite när du har tid nu i början, förresten, det gäller väl alltid! Ska bli kul att följa din flytt, semester och liv!

2007-04-21 @ 20:52:48
Postat av: Borthy

Va fan, kom inte min kommentar fram?

2007-04-21 @ 20:57:11
Postat av: Borthy

Okunnig. Vad betyder Alea Iacta Est?

2007-04-21 @ 20:59:13
Postat av: Monika

Välkommen till bloggarnas värld! Ska bli spännande att ta del av ditt liv också. Borthy och jag har kommit varann otroligt mycket närmare sen vi möttes i den här fiktiva världen. På jobbet har man ju aldrig riktigt tid att "se" varann.
Tärningen är kastad! Det är ett bra namn på en blogg tycker jag. Dessutom bidrar du ju till allmänbildningen, speciellt då Borthys utökning av kunskap i latinska sentenser.
Lycka till med bloggandet! Jag kommer att bli en av dina trogna besökare.

2007-04-22 @ 03:00:23
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53
Postat av: Borthy

Tack Monica! Det borde jag ha vetat men det hade väl inte riktigt satt sig på plats i barken. Nu sitter det där!
Janne klockan är väl ca 8.30 på morgonen, vi längtar efter nya inlägg... nej då, bara skojjar, den som väntar på något gott! Är glad du börjat.

2007-04-22 @ 08:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0